Monday, December 21, 2009

Dilla på 5

Selv om dere er opptatt med juleforberedelser, så kommer det inn mange bidrag. Noe vi selvfølgelig er veldig glade for.

Her er de vi hadde dilla på i forrige uke

Lula:

Min favoritt er Ann Cicilie! Jeg liker lag på lagstilen og så er denne utrolig sammensatt og kuuul. Mange deilige farger som passer så fint sammen. Tuusen takk som deler med oss



HegeAL:

Min klare favoritt denne gangen er denne lekre røde juleLOen kaget av Brit. Helt utrolig hvor mye et utklipt bilde kan gjøre med helhets inntrykket! Love it!

 


mi@:

Min favoritt denne uken er denne lekre vinter-LO'en av MonaV. Veldig stilig med de brune snøfnuggene og den store sløyfen. Flott bilde av en fotogen datter.



Broggis:

Jeg liker denne LOen fra asilis. Her er det brukt et vanskelig mønsterark, som du får til og se skikkelig flott ut. Ser ut som om alle detaljene hører til grenen. Lekkert!



nabon:

Jeg velger meg Wenche sin LO. Digger bildet, fargene og så liker jeg glitter! Kul Lo!

7 comments:

Ellen said...

Skikkelig fine alle sammen, grattis!!!!

Ann Cicilie said...

Tusen takk for fine ord <3

Asil said...

Nei, så gøy å bli valgt ut sammen med så mange lekre LOer! :D

Ha en strålende jul!!!

MonaV said...

Tusen takk mi@:)
Gratulerer til alle sammen med flotte LOer.

ninabakke said...

Gratulerer, så flotte!

Wenche said...

Tusen takk, det er en ære å bli valgt ut blant SÅ mange flotte LOer.

Ha en flott jul alle sammen.

Brit Sviggum said...

Tusen takk for at jeg ble valgt ut :) Og gratulerer til alle dere andre også.
Ha en fin jul alle sammen:)