Tuesday, June 8, 2010

Vi har dilla igjen!

Det er tirsdag og tid for å trekke frem 7 nye vakre, kule og superflotte kreasjoner fra uka som var!
Følg med videre i denne uka da vi skal presentere månedens vinner. Happy Hobby sponser som kjent en nyydelig pakke!

Ann-Christin:
Jeg velger meg denne av Tangent! Ren og enkel i oppsettet. Bildene taler jo for seg og en flott teksting Liker godt bruken av overlay her! Tusen takk for inspirasjon.




Brit:
Denne gangen falt jeg helt for denne varme LOen av Hilde. En nydelig bakgrunn som passet perfekt til de søte bildene. Likte veldig godt at du har brukt bølgepapp. Det var så fint til disse fargene. Og så passet jo de fine blomstene også så godt. Tusen takk for inspirasjon. 


Anette:
Digger!!! Denne er fra Ann-Katrin. Lekre farger og artig, artig, artig tema!! Masse farger og mønster, en skikkelig prestasjon! 


Carrin:
Jeg falt fullstendig for denne spreke LO`en av Zarah! Sjekk så herlig med de flotte sort hvitt bildene, tittelen på skakke og de spreke blomstrene som setter prikken over I`en her. Lekkert!




Lene:
Vil ha denne av fra Gunn Elin! Digger malinga, fargene og kule bilder! Stilig løsning på skissa!Liker at du har brukt hele bredden på arket!

Takk for inspirasjon! 


Marianne:
Jeg velger meg denne stilige LO'en av Therese. Digga de kule tottisbildene og malingen. 


Hege:
Jeg falt for denne herlige fargekombinasjonen hos Ulrika, i tillegg er bildene og historien bak ganske morsomme. Takk for inspirasjonen!





Tusen takk til dere alle som deltar hver uke! Vi er kjempeheldige som får lov til å boltre oss i deres nydelige LOer uke etter uke!  Husk å bli med på ukas skisse og legg merke til den lekre pakken Lene har satt sammen til månedens Skissedillasnadder!

4 comments:

Zarah said...

Åh - tack så jättemycket!! Vad glad jag blev nu!! :D

UlrikaT said...

Tuusen takk Hege! :)
Gratulerer til dere andre også!

~ Tone Aurora ~ said...

Gratulerer så mye alle sammen!:) Utrolig fine LOer.

Ann-Katrin said...

Tusen takk for at du valgte min Anette! Og tusen takk for morsom tilbakemelding. Gratulerer til dere andre med flotte bidrag!